Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

3 głosów

ankiety i zaproszenia sugestia Zaakceptowane

Myślałem, że ten program okaże się strzałem w dziesiątkę. Jednak myliłem się. Dietetycy nadal muszą czekać na dobry program dietetyczny. Pierwszym problemem i WIELKĄ wadą jest to że nie ma ankiet offline, tylko anketa jest wysyłana do pacjenta na e-mail. Trzeba wziąć pod uwagę to że duża część osób szczególnie starszych, które przychodzą do dietetyka nie umie obsługiwać komputera i tym bardziej nie ma adresu e-mail. Druga sprawa jest taka, że najczęściej w cenę pierwszej wizyty jest wliczony szczegółowy wywiad dietetyczny, ale skoro jest wysłana ankieta na e-mail to może od razu na gabinecie trzeba napisać "samo obsługa" ? Bezsens ! Wywiad powinien być przeprowadzony na miejscu w gabinecie bo to też ma wpływ na kontakt z pacjentem, ROZMOWA. Nie róbmy z dietetyki gdzie liczy sie też psychologia kompletnej automatyki bo to tylko pogarsza sytuację dietetyka a nie polepsza. Ankiety powinny być dostępne bezpośrednio na koncie dietetyka, a wysyłanie zaproszeń do aplikacji powinno dać się wyłączyć. Niby to dwie rzeczy a sprawiają, że program staje się bezużyteczny.

anonim 2016-05-03 16:46
Odpowiedź główna

Witaj Adam,

dziękuję za Twój czas i komentarz!

Dziwi nas Twoja opinia, ponieważ niedawno bardzo pozytywnie wypowiadałeś się o wersji demo w mailu do nas. Szkoda, że kwestia ankiet jest dla Ciebie fundamentalna ale mogę Cię zapewnić, że do końca tego tygodnia zostanie to poprawione i będziesz mógł samodzielnie wypełniać ankiety. Mam nadzieję, że Kcalmar.pro będzie wtedy "strzałem w dziesiątkę".

Funkcja ankiety nie ma zastąpić konsultacji z pacjentem. Zdajemy sobie sprawę, że kontakt bezpośredni z pacjentem jest ważny; zrozumienie indywidualnych potrzeb i problemów wymaga rozmowy. Ankieta ma jedynie usprawnić konsultacje i sprawić, byś mógł przejść do sedna. Wyniki wygenerowane z ankiety wypełnionej przez pacjenta możesz modyfikować, zgodnie ze swoim spostrzeżeniami.

Pozdrawiam,
Paweł

Kto głosował: + 3 anonim

Komentarze

2 głosów
Avatar sugester medium
anonim
Jak przedmówca myślę, że brak możliwości wypełnienia ankiety na wizycie to wielkie ograniczenie programu, dlatego bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że ma to zostać zmienione. Minął jednak ponad tydzień od powyższej odpowiedzi, a ja wciąż nie mogę uzupełniać ankiety "za pacjenta" (przycisk jest widoczny, ale nieaktywny). Czy to przejściowe trudności czy jednak zmiana koncepcji?

2016-05-19 22:09


1 głos
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witaj!

Już w tym tygodniu będziecie mogli uzupełnić ankietę razem z Pacjentem w gabinecie! :)

Pozdrawiam,
Paweł

2016-05-31 07:44


0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witaj Adam,

dziękuję za Twój czas i komentarz!

Dziwi nas Twoja opinia, ponieważ niedawno bardzo pozytywnie wypowiadałeś się o wersji demo w mailu do nas. Szkoda, że kwestia ankiet jest dla Ciebie fundamentalna ale mogę Cię zapewnić, że do końca tego tygodnia zostanie to poprawione i będziesz mógł samodzielnie wypełniać ankiety. Mam nadzieję, że Kcalmar.pro będzie wtedy "strzałem w dziesiątkę".

Funkcja ankiety nie ma zastąpić konsultacji z pacjentem. Zdajemy sobie sprawę, że kontakt bezpośredni z pacjentem jest ważny; zrozumienie indywidualnych potrzeb i problemów wymaga rozmowy. Ankieta ma jedynie usprawnić konsultacje i sprawić, byś mógł przejść do sedna. Wyniki wygenerowane z ankiety wypełnionej przez pacjenta możesz modyfikować, zgodnie ze swoim spostrzeżeniami.

Pozdrawiam,
Paweł

2016-05-03 17:06


0 głosów
Avatar sugester medium
anonim
Podbijam!!!

2016-05-26 15:05


0 głosów
Avatar sugester medium
anonim
W dalszym ciągu nie ma możliwości wypełnienia ankiety w gabinecie, a jest to dla mnie jedna z kwestii priorytetowych.

2016-06-06 11:01


0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witam,

możliwość wypełnienia ankiety w gabinecie razem z pacjentem będzie dostępna w tym tygodniu. Planujemy dużą aktualizację, w której między innymi pojawi się ta funkcjonalność.

Pozdrawiam,
Paweł

2016-06-06 17:04


0 głosów
Avatar sugester medium
anonim
W którym "tym" tygodniu? ;)

2016-06-13 12:13


0 głosów
Avatar sugester medium
anonim
Pacjent dostaje na mail informację o współpracy z dietetykiem, ale nie otrzymuje ani linka, by potwierdzić, ani ja, jako dietetyk, nie mam możliwości wypełnienia z nim ankiety w gabinecie i aktywowania jego konta.

2016-06-13 12:18


0 głosów
Avatar sugester medium
Dagmara
Niestety nadal nie działa....

2016-06-19 23:20


0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witajcie,

Zgodnie z obietnicą zapraszanie pacjenta bez konieczności podawania adresu e-mail jest już w systemie.

Sprawdź filmik poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=9j0MGdc8OPY&feature=youtu.be

Pozdrawiam,
Paweł

2016-07-11 18:53


0 głosów
Avatar sugester medium
Ania
Mam swój wywiad, z programu korzystam od tygodnia i mam problem. Super rozpisuje się dietę, ale nie mogę jej przyporządkować do pacjentki, bo ta w chwili obecnej jest na wyjeździe i nie może aktywować mojego zaproszenia. Dałoby się samemu tworzyć profile pacjentów bez ich udziału?
Nie każdy ma ochotę korzystać z porad za pomocą serwisu, a ja mimo to chciałabym z niego korzystać ;)

2016-11-11 15:47


0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Pani Anno, aby pacjent mógł odebrać swój jadłospis w aplikacji internetowej lub mobilnej musi mieć konto powiązane z dietetykiem, tj. zaakceptować zaproszenie na mailu. Oczywiście możemy tworzyć samodzielnie profile dla pacjentów, edytować ich dane i tworzyć dla nich jadłospisy, które można wydrukować lub przesłać w formacie .pdf.

Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem Pani sytuację. Jeśli jednak ma Pani więcej pytań to zachęcam do kontaktu, organizujemy również darmowe szkolenia online, w których pokazujemy jak korzystać z funkcji programu. Szkolenie trwa ok. 30 minut, w tym czasie może Pani również zadawać pytania. Wystarczy wskazać dogodny termin, a przygotujemy takie wydarzenie dla Pani.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

2016-11-13 09:59


Dodaj komentarz