Witam,
w dniu dzisiejszym Państwa program bardzo wolno działa. Wyszukiwanie produktów, zmiana wartości trwa bardzo długo. Co może być przyczyną? Dodam, że inne strony działają prawidłowo.
działanie systemu błąd
Dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. W związku z dynamicznym wzrostem liczby użytkowników Kcalmar.pro mogą zdarzać się chwilowe problemy z płynnością pracy programu - serdecznie za to przepraszamy. Jednocześnie mogę uspokoić, ponieważ trwają prace nad optymalizacją systemu i zmianą serwerów, aby skrócić czas przeładowania stron. Zmiany potrwają 2-3 najbliższe tygodnie, co znacznie przyspieszy pracę programu, dlatego prosimy o chwilę cierpliwości i jeszcze razy przepraszamy za utrudnienia.
Poprosiłem również zespół IT o sprawdzenie Pani konta - jeśli pojawią się jakieś nieprawidłowości - będziemy informowali.
Pozdrawiam serdecznie,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. W związku z dynamicznym wzrostem liczby użytkowników Kcalmar.pro mogą zdarzać się chwilowe problemy z płynnością pracy programu - serdecznie za to przepraszamy. Jednocześnie mogę uspokoić, ponieważ trwają prace nad optymalizacją systemu i zmianą serwerów, aby skrócić czas przeładowania stron. Zmiany potrwają 2-3 najbliższe tygodnie, co znacznie przyspieszy pracę programu, dlatego prosimy o chwilę cierpliwości i jeszcze razy przepraszamy za utrudnienia.
Poprosiłem również zespół IT o sprawdzenie Pani konta - jeśli pojawią się jakieś nieprawidłowości - będziemy informowali.
Pozdrawiam serdecznie,
Michał Płecha
2017-04-04 14:06
ArmandJablonski
Pani Karolino, dziękujemy za kontakt i zgłoszenie. Pracujemy nad optymalizacją systemu i dzisiaj przeprowadziliśmy aktualizację, która znacznie przyspiesza ładowanie potraw i ogólną pracę programu. Przepraszamy jednocześnie za niedogodności :)
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2017-05-05 17:46
anonim
2018-04-06 17:10
Edyta
2018-04-26 19:34