wczoraj dokonałam zaplaty za nowy pakiet - niestety do dnia dzisiejszego mam zablokowany dostep do panelu. Co ja mam teraz powiedzieć pacjentom? ze czemu nie ma dostępu do diet na kolejny tydzień? bo nie uregulowałam należności - uregulowałam. pieniądze zeszly z konta a dostępu nie ma. bardzo nieprofesjonalne podejście Waszej firmy stawia mnie w bardzo negatywnym swietle - nie z mojej winy. w tej sytuacji będę musiala przestać korzystać z waszych usług bo taka sytuacja jest karygodna. po zaplacie za abonament dostep wznawiany był po paru minutach a tym razem co się dzieje? jesteście poza biurem dzwonic nie można to sa jakies zżarty? jesteście powazna firmą czy dziecmi udającymi ze prowadza działalność?
platnosci błąd
anonim
2017-09-16 18:41
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Pani Marto, dziękujemy za kontakt. Płatności księgowane są w większości przypadków od razu, jednak zdarzają się operacje kiedy trwa to dłużej i są to sytuacje niezależne od nas. Rekomendujemy płatności kartą (środki księgowane są natychmiast) lub dłuższe pakiety bez stresu o wygaśnięcie konta i brak dostępu do narzędzia pracy. Zachęcamy również do monitorowania ważności konta, aby unikać takich sytuacji.
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Pani dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Pani Marto, dziękujemy za kontakt. Płatności księgowane są w większości przypadków od razu, jednak zdarzają się operacje kiedy trwa to dłużej i są to sytuacje niezależne od nas. Rekomendujemy płatności kartą (środki księgowane są natychmiast) lub dłuższe pakiety bez stresu o wygaśnięcie konta i brak dostępu do narzędzia pracy. Zachęcamy również do monitorowania ważności konta, aby unikać takich sytuacji.
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Pani dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2017-10-02 10:23