Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

2 problem z programem błąd

Tym razem pacjentka zgłasza mi , ze nie widzi diety u siebie choć wczoraj widziała , ja z kolei widzę ją u siebie.
Pozdrawiam
B.Feldmann

anonim 2017-11-20 18:31
Odpowiedź główna

Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Jeśli pacjentka zaakceptowała Pani zaproszenie a jadłospis został przygotowany na bieżący tydzień, powinien być on widoczny w jej aplikacji internetowej oraz mobilnej. Proszę zwrócić uwagę, czy faktycznie jadłospis został wklejony w bieżącym tygodniu. Może Pani oczywiście w każdej chwili pobrać jadłospis w formacie pdf i przesłać go mailowo.

W razie dodatkowych pytań pozostaję do Pani dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Jeśli pacjentka zaakceptowała Pani zaproszenie a jadłospis został przygotowany na bieżący tydzień, powinien być on widoczny w jej aplikacji internetowej oraz mobilnej. Proszę zwrócić uwagę, czy faktycznie jadłospis został wklejony w bieżącym tygodniu. Może Pani oczywiście w każdej chwili pobrać jadłospis w formacie pdf i przesłać go mailowo.

W razie dodatkowych pytań pozostaję do Pani dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha

2017-12-05 15:10


Dodaj komentarz