Tym razem pacjentka zgłasza mi , ze nie widzi diety u siebie choć wczoraj widziała , ja z kolei widzę ją u siebie.
Pozdrawiam
B.Feldmann
2 problem z programem błąd
anonim
2017-11-20 18:31
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Jeśli pacjentka zaakceptowała Pani zaproszenie a jadłospis został przygotowany na bieżący tydzień, powinien być on widoczny w jej aplikacji internetowej oraz mobilnej. Proszę zwrócić uwagę, czy faktycznie jadłospis został wklejony w bieżącym tygodniu. Może Pani oczywiście w każdej chwili pobrać jadłospis w formacie pdf i przesłać go mailowo.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do Pani dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Jeśli pacjentka zaakceptowała Pani zaproszenie a jadłospis został przygotowany na bieżący tydzień, powinien być on widoczny w jej aplikacji internetowej oraz mobilnej. Proszę zwrócić uwagę, czy faktycznie jadłospis został wklejony w bieżącym tygodniu. Może Pani oczywiście w każdej chwili pobrać jadłospis w formacie pdf i przesłać go mailowo.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do Pani dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2017-12-05 15:10