Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

1 głos

Komentarze pytanie

W aplikacji mobilnej, ani po logowaniu klienta do konta, komentarze nie są widoczne. Dla mnie to bardzo ważna część współpracy z klientem, wydaje mi się, że dla innych dietetyków również. Czy planujecie wprowadzić je w jakiś sposób do w/w kanałów współpracy?

Pozdrawiam

anonim 2018-01-27 19:19
Odpowiedź główna

Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Komentarze są wyświetlane dla pacjenta również w aplikacji mobilnej - wystarczy kliknąć w ikonkę Kcalmara, aby je wyświetlić.
Proszę o informacje, czy udało się odnaleźć tę funkcję. W razie jakichkolwiek pytań czy problemów, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

Kto głosował: + 1 anonim

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Komentarze są wyświetlane dla pacjenta również w aplikacji mobilnej - wystarczy kliknąć w ikonkę Kcalmara, aby je wyświetlić.
Proszę o informacje, czy udało się odnaleźć tę funkcję. W razie jakichkolwiek pytań czy problemów, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

2018-01-29 14:19


Dodaj komentarz