W aplikacji mobilnej, ani po logowaniu klienta do konta, komentarze nie są widoczne. Dla mnie to bardzo ważna część współpracy z klientem, wydaje mi się, że dla innych dietetyków również. Czy planujecie wprowadzić je w jakiś sposób do w/w kanałów współpracy?
Pozdrawiam
Komentarze pytanie
anonim
2018-01-27 19:19
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Komentarze są wyświetlane dla pacjenta również w aplikacji mobilnej - wystarczy kliknąć w ikonkę Kcalmara, aby je wyświetlić.
Proszę o informacje, czy udało się odnaleźć tę funkcję. W razie jakichkolwiek pytań czy problemów, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Komentarze są wyświetlane dla pacjenta również w aplikacji mobilnej - wystarczy kliknąć w ikonkę Kcalmara, aby je wyświetlić.
Proszę o informacje, czy udało się odnaleźć tę funkcję. W razie jakichkolwiek pytań czy problemów, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2018-01-29 14:19