Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

problem z wyszukiwarką błąd

Witam,
nie jestem w stanie pracować na kcalmarze ponieważ wyszukiwarka potraw i produktów nie działa tak jak trzeba. Trzeba z tym coś zrobić jak najszybciej...

anonim 2018-01-28 16:23
Odpowiedź główna

Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt, w związku ze zamianami w bazie IŻŻ i przeniesieniem systemu na szybszy serwer stale przeprowadzamy krok po kroku optymalizację programu. Prawdopodobnie w weekend zostanie zakończona, a program przyspieszy.
Obok wspomnianych wyżej przyczyn, proszę zawsze zwracać uwagę na:
- rodzaj przeglądarki (wspierane przeglądarki to m.in. Chrome, Firefox, Opera. Zdecydowanie odradzamy korzystania z Internet Explorer),
- ilość otwartych zakładek w przeglądarce (każda kolejna zwiększa obciążenie komputera),
- zbyt wiele danych zapisanych w pamięci przeglądarki (polecamy okresowe czyszczenie cookies i innych danych przeglądarki),
- spadki szybkości internetu (to możemy sprawdzić tutaj http://beta.speedtest.net/pl )
- przestarzały sprzęt komputerowy (program nie wymaga dużych mocy obliczeniowych, ale z pewnością sprawniej działa na mocniejszym sprzęcie),
- dodawanie bardzo dużej ilości potraw własnych (jeśli zmieniamy potrawę tylko na potrzeby danego jadłospisu nie ma potrzeby, aby zapisywać osobną potrawę w bazie. Program każdorazowo w wyszukiwarce ładuje całą bazę potraw i produktów.

Proszę przeanalizować powyższe przyczyny i wziąć poprawkę na optymalizację systemu, która jest na ukończeniu.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt, w związku ze zamianami w bazie IŻŻ i przeniesieniem systemu na szybszy serwer stale przeprowadzamy krok po kroku optymalizację programu. Prawdopodobnie w weekend zostanie zakończona, a program przyspieszy.
Obok wspomnianych wyżej przyczyn, proszę zawsze zwracać uwagę na:
- rodzaj przeglądarki (wspierane przeglądarki to m.in. Chrome, Firefox, Opera. Zdecydowanie odradzamy korzystania z Internet Explorer),
- ilość otwartych zakładek w przeglądarce (każda kolejna zwiększa obciążenie komputera),
- zbyt wiele danych zapisanych w pamięci przeglądarki (polecamy okresowe czyszczenie cookies i innych danych przeglądarki),
- spadki szybkości internetu (to możemy sprawdzić tutaj http://beta.speedtest.net/pl )
- przestarzały sprzęt komputerowy (program nie wymaga dużych mocy obliczeniowych, ale z pewnością sprawniej działa na mocniejszym sprzęcie),
- dodawanie bardzo dużej ilości potraw własnych (jeśli zmieniamy potrawę tylko na potrzeby danego jadłospisu nie ma potrzeby, aby zapisywać osobną potrawę w bazie. Program każdorazowo w wyszukiwarce ładuje całą bazę potraw i produktów.

Proszę przeanalizować powyższe przyczyny i wziąć poprawkę na optymalizację systemu, która jest na ukończeniu.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha

2018-01-29 14:16


0 głosów
Avatar sugester medium
Natalia Bator
Hm
Witam,
przeanalizowałam Pana wskazówki, ale niezależnie od tego na jakim internecie czy sprzęcie pracuje to i tak zawsze występuje problem :). Nie rozumiem dlaczego produkty które dotychczas były w wyszukiwarce nagle znikają? Największy problem mam z pieczywem. Chleb żytni jasny występuje tylko w wyszukiwarce przy modyfikacji potrawy, natomiast gdybym chciała osobno dodać do jadłospisu ten chleb to już go nie ma i wyskakuje mi tylko chleb żytni na zakwasie.
pozdrawiam

2018-03-13 10:08


Dodaj komentarz