Witam
Podczas układania jadłospisu nie mogę dodać potraw prywatnych znajdujących się w bazie. Co robić ?
Nie wyszukuje potraw błąd
anonim
2018-01-29 23:19
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. W związku z aktualizacją bazy danych i wprowadzeniem najnowszej bazy IŻŻ należy w pierwszej kolejności zaakceptować regulamin korzystania (znajdziemy go w zakładce "produkty"). Faktycznie problem z wyszukiwaniem może dotyczyć jabłka (co zostanie poprawione w najbliższej aktualizacji), jednak pozostałe produkty powinny wyświetlać się prawidłowo. Produkty wyszukiwać możemy również w wyszukiwarce z boku strony zmieniając zakres z potraw na produkty właśnie :)
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. W związku z aktualizacją bazy danych i wprowadzeniem najnowszej bazy IŻŻ należy w pierwszej kolejności zaakceptować regulamin korzystania (znajdziemy go w zakładce "produkty"). Faktycznie problem z wyszukiwaniem może dotyczyć jabłka (co zostanie poprawione w najbliższej aktualizacji), jednak pozostałe produkty powinny wyświetlać się prawidłowo. Produkty wyszukiwać możemy również w wyszukiwarce z boku strony zmieniając zakres z potraw na produkty właśnie :)
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2018-01-30 10:14