Wysłałam zaproszenie i pacjent nie otrzymał na swojego maila ( nie ma w odebranych ani spamie) a kcalmar podaje , ze wysłał zaproszenie i co zrobić w takiej sytuacji?
Drugi pacjent dostał zaproszenie ale nie może się zalogować bo system mowi ,że taki adres już istnieje( istnieje bo go zaprosiłam przecież) .Pacjent nie może wejść do kcalmara , wypełnić ankiety itd.
zaproszenie wysyłane do pacjenta błąd
anonim
2018-03-14 10:09
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za przesłane pytanie, aby jednak ułatwić ustalenie niezbędnych szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego, to znacznie skróci cały proces.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za przesłane pytanie, aby jednak ułatwić ustalenie niezbędnych szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego, to znacznie skróci cały proces.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2018-03-15 16:43