Szanowni Państwo, system dziala bardzo wolno. To juz 4 dzien i jest ta samo. Bardzo utrudnia to prace i generuje dużo złości. Placimy tak samo jak wtedy kiedy system dzialal. Prosze o rozwiazanie problemu.
zwolnienie pracy kcalmar błąd
anonim
2018-04-07 14:19
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za zgłoszenie, o zmianach w systemie Kcalmar, które wpływają na pracę programu komunikowaliśmy na naszej stronie internetowej, blogu oraz grupie użytkowników na Facebooku.
Tutaj więcej informacji:
https://kcalmar.com/dietetyk/blog/2018/04/10/duze-zmiany-w-kcalmarpro/
Dziękujemy jeszcze raz za zgłoszenie, przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za zgłoszenie, o zmianach w systemie Kcalmar, które wpływają na pracę programu komunikowaliśmy na naszej stronie internetowej, blogu oraz grupie użytkowników na Facebooku.
Tutaj więcej informacji:
https://kcalmar.com/dietetyk/blog/2018/04/10/duze-zmiany-w-kcalmarpro/
Dziękujemy jeszcze raz za zgłoszenie, przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2018-04-19 15:46