Szanowni Państwo,
znowu system działa wolno. Szkoda, bo place nie małą kwotę i średnio uśmiecha mi się czekanie 2-3 tygodni do momentu aż nad tym zapanujecie. Rozumiem, że jest dużo uzytkowników ale nie jest w porzadku ze placimy tyle samo gdzie system nie jest tak samo wydolny jak poprzednio. Jestem zawiedziona
wolne działanie systemu sugestia
anonim
2018-04-11 14:45
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za zgłoszenie, o zmianach w systemie Kcalmar, które wpływają na pracę programu komunikowaliśmy na naszej stronie internetowej, blogu oraz grupie użytkowników na Facebooku.
Tutaj więcej informacji:
https://kcalmar.com/dietetyk/blog/2018/04/10/duze-zmiany-w-kcalmarpro/
Dziękujemy jeszcze raz za zgłoszenie, przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za zgłoszenie, o zmianach w systemie Kcalmar, które wpływają na pracę programu komunikowaliśmy na naszej stronie internetowej, blogu oraz grupie użytkowników na Facebooku.
Tutaj więcej informacji:
https://kcalmar.com/dietetyk/blog/2018/04/10/duze-zmiany-w-kcalmarpro/
Dziękujemy jeszcze raz za zgłoszenie, przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2018-04-19 15:45