Dzień dobry,
Próbowałam dodać nowy produkt do bazy, jednak po naciśnięciu przycisku "zapisz" nic się nie dzieje, a po wyjściu ze strony dodawania produktu nadal nie ma w mojej bazie. Próbowałam zrobić to kilkukrotnie, za każdym razem z tym samym brakiem rezultatu. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Problem z dodaniem nowego produktu błąd
anonim
2018-05-29 11:44
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt i przesłane zgłoszenie. Czy wszystkie obowiązkowe pola zostały wypełnione? Proszę również zwrócić uwagę, czy korzystają Państwo z jednej z rekomendowanych przeglądarek internetowych np. Google Chrome czy Mozilla Firefox.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za kontakt i przesłane zgłoszenie. Czy wszystkie obowiązkowe pola zostały wypełnione? Proszę również zwrócić uwagę, czy korzystają Państwo z jednej z rekomendowanych przeglądarek internetowych np. Google Chrome czy Mozilla Firefox.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2018-08-02 16:48