Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

Problem z dodaniem nowego produktu błąd

Dzień dobry,
Próbowałam dodać nowy produkt do bazy, jednak po naciśnięciu przycisku "zapisz" nic się nie dzieje, a po wyjściu ze strony dodawania produktu nadal nie ma w mojej bazie. Próbowałam zrobić to kilkukrotnie, za każdym razem z tym samym brakiem rezultatu. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

anonim 2018-05-29 11:44
Odpowiedź główna

Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt i przesłane zgłoszenie. Czy wszystkie obowiązkowe pola zostały wypełnione? Proszę również zwrócić uwagę, czy korzystają Państwo z jednej z rekomendowanych przeglądarek internetowych np. Google Chrome czy Mozilla Firefox.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Dziękujemy za kontakt i przesłane zgłoszenie. Czy wszystkie obowiązkowe pola zostały wypełnione? Proszę również zwrócić uwagę, czy korzystają Państwo z jednej z rekomendowanych przeglądarek internetowych np. Google Chrome czy Mozilla Firefox.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

2018-08-02 16:48


Dodaj komentarz