Wprowadziłam przykładowego pacjenta tzn. siebie i wypełniłam ankietę zakładając nowe konto użytkownika, po stronie użytkownika widnieje komunikat, że ankieta jeszcze nie została wypełniona, a po stronie dietetyka, że pacjent jej nie wypełnił - chociaż wypełnił. Czy jest jakiś czas autoryzacji przez system czy ankieta powinna od razu się pojawić u dietetyka po wypełnieniu jej przez pacjenta?
Ankieta pytanie
anonim
2016-04-26 23:09
Odpowiedź główna
Witaj, ankiety pojawiają się automatycznie, proszę o ponowne sprawdzenie czy wszystko działa OK.
Dziękuję,
Paweł
Komentarze
pbartoszek@kcalmar.com
Dziękuję,
Paweł
2016-04-27 12:24
Kinga
2016-04-27 19:27
pbartoszek@kcalmar.com
Bardzo dziękuję za czas, który nam poświęcasz, Twoje uwagi są MEGA wartościowe! Postaram się trochę wyjaśnić sytuację z ankietami, bo to działa ale najwyraźniej jeszcze nie jest w pełni intuicyjne i musimy pewne rzeczy poprawić:)
Jeżeli część z Twoich pacjentów już miało konto w systemie to dostały powiadomienie że zostały podpięte do wybranego dietetyka. Wtedy nie dostają linka do ankiety (bo już mają konto) ale tylko po zalogowaniu do panelu pacjenta na stronie www.kcalmar.com automatycznie pojawi im się ankieta.
W wersji mobilnej ankiety w ogóle nie ma i to jest pewna niespójność, którą postaramy się niebawem rozwiązać.
A powiadomienie - taka opcja się pojawi, w momencie gdy dodamy funkcjonalność czatu z dietetykiem - dostaniesz informację, że Pacjent wypełnił ankietę.
Generalnie - super dzięki za uwagi - poprawimy te niespójności!
Czy jeszcze jakoś mogę pomóc?
Pozdrawiam,
Paweł
2016-04-27 20:21
Kinga
2016-04-27 20:50