Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

Ankieta pytanie

Wprowadziłam przykładowego pacjenta tzn. siebie i wypełniłam ankietę zakładając nowe konto użytkownika, po stronie użytkownika widnieje komunikat, że ankieta jeszcze nie została wypełniona, a po stronie dietetyka, że pacjent jej nie wypełnił - chociaż wypełnił. Czy jest jakiś czas autoryzacji przez system czy ankieta powinna od razu się pojawić u dietetyka po wypełnieniu jej przez pacjenta?

anonim 2016-04-26 23:09
Odpowiedź główna

Witaj, ankiety pojawiają się automatycznie, proszę o ponowne sprawdzenie czy wszystko działa OK.

Dziękuję,
Paweł

Komentarze

0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witaj, ankiety pojawiają się automatycznie, proszę o ponowne sprawdzenie czy wszystko działa OK.

Dziękuję,
Paweł

2016-04-27 12:24


0 głosów
Avatar sugester medium
Kinga
Niestety opcja z ankietą nie działa dla dotychczasowych użytkowników (tzn. były utworzone konta w aplikacji na telefon). Ponadto dla drugiego testowego użytkownika nie doszedł mail z linkiem do ankiety, spróbowałam jeszcze jednego użytkownika dopisać, tym razem takiego, który nie miał jeszcze konta utworzonego i ankieta się pokazała. Czy dostępne będzie powiadomienie, że pacjent uzupełnił ankietę bez konieczności wejścia w jego profil? Byłoby to ciekawe rozwiązanie, zamiast sprawdzać każdego pacjenta po kolei ;) Pozdrawiam, Kinga

2016-04-27 19:27


0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Kinga,

Bardzo dziękuję za czas, który nam poświęcasz, Twoje uwagi są MEGA wartościowe! Postaram się trochę wyjaśnić sytuację z ankietami, bo to działa ale najwyraźniej jeszcze nie jest w pełni intuicyjne i musimy pewne rzeczy poprawić:)
Jeżeli część z Twoich pacjentów już miało konto w systemie to dostały powiadomienie że zostały podpięte do wybranego dietetyka. Wtedy nie dostają linka do ankiety (bo już mają konto) ale tylko po zalogowaniu do panelu pacjenta na stronie www.kcalmar.com automatycznie pojawi im się ankieta.
W wersji mobilnej ankiety w ogóle nie ma i to jest pewna niespójność, którą postaramy się niebawem rozwiązać.
A powiadomienie - taka opcja się pojawi, w momencie gdy dodamy funkcjonalność czatu z dietetykiem - dostaniesz informację, że Pacjent wypełnił ankietę.

Generalnie - super dzięki za uwagi - poprawimy te niespójności!

Czy jeszcze jakoś mogę pomóc?

Pozdrawiam,
Paweł

2016-04-27 20:21


0 głosów
Avatar sugester medium
Kinga
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, trochę mi się rozjaśniło ;) teraz dla jednego z użytkowników jeszcze raz wypełniłam ankietę i pokazała się, być może wczoraj coś pechowo się działo bo 3krotnie wypełniałam ankietę i wysyłałam i nie była widoczna, ale najważniejsze że już jest :))

2016-04-27 20:50


Dodaj komentarz