Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów
Znikaj%c4%85cedane3

znikające dane i brak możliwości edycji.... błąd Zaakceptowane

w dziwnych (niezrozumiałych dla mnie) okolicznościach wszystkie dane mojego jednego testowego pacjenta 13 maja zniknęły, po probie ich ponownego wprowadzania nic się nie dzieję pomimo wciskania "zapisz zmiany i przelicz indeksy" - tylko się tak jakby rozjasnia na chwilę w momencie klikania przycisk "zapisz..." i.... nic sie nie zmienia. od 13 maja tak się stało. (ach ten piątek trzynastego! :)) W jadłospisach nic nie zniknęło - poza imieniem pacjenta. Tak samo z założeniami diety - brak możliwości edycji rozkładu procentowego składników. Rozumiem że w wersji testowej się dzieją takie rzeczy, jednak jakby mi się tak popsuło coś juz w trakcie prowadzenia prawdziwego pacjenta - to nie byłoby zbyt ciekawie..

Pozdrawiam serdecznie

anonim 2016-05-16 21:45
Odpowiedź główna

Witaj Anna,

był to chwilowy problem, który już został rozwiązany. Obecnie wszystkie dane pacjenta wyświetlają się prawidłowo. Gdybyś miała jakiekolwiek problemy daj znać!

Pozdrawiam,
Paweł Bartoszek

Komentarze

0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witaj Anna,

był to chwilowy problem, który już został rozwiązany. Obecnie wszystkie dane pacjenta wyświetlają się prawidłowo. Gdybyś miała jakiekolwiek problemy daj znać!

Pozdrawiam,
Paweł Bartoszek

2016-06-23 16:54


Dodaj komentarz