Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o rozpatrzenie kwestii podanych poniżej:
1. Niestety nadal nie ma funkcji żeby zrobić diete dla pacjenta, który nie ma adresu e-mail.
2. Dlaczego w produktach nie ma zawartości witaminy K?
3. Strona programu ciagle się wiesza na Microsoft Edge na Windowsie 10
brak witaminy sugestia Zaakceptowane
Witam serdecznie,
dziękuję za Twój komentarz.
1) wiemy, że konieczność podawania adresu e-mail jest uciążliwa ale już teraz możesz samodzielnie wypełnić ankietę z pacjentem w gabinecie, możesz również ułożyć dietę, nawet jeżeli pacjent nie wypełni ankiety. Pracujemy nad zupełnie nowym sposobem dodawania pacjenta, również bez konieczności podawania adresu e-mail.
2) Polskie tabele odżywcze nie podają informacji na temat witaminy K. Mamy dane z bazy USDA, wprowadzimy je niebawem.
3) Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Firefox, tam wszystko działa płynnie. Niestety ME ma pewne ograniczenia, na które my nie mamy wpływu.
Jeżeli jeszcze jakoś mogę pomóc, daj proszę znać!
Pozdrawiam,
Paweł
Komentarze
pbartoszek@kcalmar.com
dziękuję za Twój komentarz.
1) wiemy, że konieczność podawania adresu e-mail jest uciążliwa ale już teraz możesz samodzielnie wypełnić ankietę z pacjentem w gabinecie, możesz również ułożyć dietę, nawet jeżeli pacjent nie wypełni ankiety. Pracujemy nad zupełnie nowym sposobem dodawania pacjenta, również bez konieczności podawania adresu e-mail.
2) Polskie tabele odżywcze nie podają informacji na temat witaminy K. Mamy dane z bazy USDA, wprowadzimy je niebawem.
3) Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Firefox, tam wszystko działa płynnie. Niestety ME ma pewne ograniczenia, na które my nie mamy wpływu.
Jeżeli jeszcze jakoś mogę pomóc, daj proszę znać!
Pozdrawiam,
Paweł
2016-06-23 14:02
Ewelina
2016-06-23 15:24