Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

brak witaminy sugestia Zaakceptowane

Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o rozpatrzenie kwestii podanych poniżej:
1. Niestety nadal nie ma funkcji żeby zrobić diete dla pacjenta, który nie ma adresu e-mail.
2. Dlaczego w produktach nie ma zawartości witaminy K?
3. Strona programu ciagle się wiesza na Microsoft Edge na Windowsie 10

anonim 2016-06-22 21:02
Odpowiedź główna

Witam serdecznie,

dziękuję za Twój komentarz.

1) wiemy, że konieczność podawania adresu e-mail jest uciążliwa ale już teraz możesz samodzielnie wypełnić ankietę z pacjentem w gabinecie, możesz również ułożyć dietę, nawet jeżeli pacjent nie wypełni ankiety. Pracujemy nad zupełnie nowym sposobem dodawania pacjenta, również bez konieczności podawania adresu e-mail.
2) Polskie tabele odżywcze nie podają informacji na temat witaminy K. Mamy dane z bazy USDA, wprowadzimy je niebawem.
3) Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Firefox, tam wszystko działa płynnie. Niestety ME ma pewne ograniczenia, na które my nie mamy wpływu.

Jeżeli jeszcze jakoś mogę pomóc, daj proszę znać!

Pozdrawiam,
Paweł

Komentarze

0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witam serdecznie,

dziękuję za Twój komentarz.

1) wiemy, że konieczność podawania adresu e-mail jest uciążliwa ale już teraz możesz samodzielnie wypełnić ankietę z pacjentem w gabinecie, możesz również ułożyć dietę, nawet jeżeli pacjent nie wypełni ankiety. Pracujemy nad zupełnie nowym sposobem dodawania pacjenta, również bez konieczności podawania adresu e-mail.
2) Polskie tabele odżywcze nie podają informacji na temat witaminy K. Mamy dane z bazy USDA, wprowadzimy je niebawem.
3) Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Firefox, tam wszystko działa płynnie. Niestety ME ma pewne ograniczenia, na które my nie mamy wpływu.

Jeżeli jeszcze jakoś mogę pomóc, daj proszę znać!

Pozdrawiam,
Paweł

2016-06-23 14:02


0 głosów
Avatar sugester medium
Ewelina
Brak możliwości dodawania pacjenta do systemu, który nie ma adresu e-mail jest kłopotliwy. Na szkoleniu WEBINAR zostało powiedziane, że można to obejść podając własny adres e-mail, ale taki myk można zrobić tylko raz. Starsi pacjenci nie mają adresów e-mail. Jeżeli nie stworzymy dla nich osobnego folderu w panelu pacjenta nie będziemy mogli śledzić postępów ani mieć skatalogowanych jadłospisów. Nie ma tez możliwości pobrania jadłospisów w innym szablonie niż standardowy, który nie jest czytelny.

2016-06-23 15:24


Dodaj komentarz