Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

Płatność pytanie

Witam, w piątek dokonałam przelewu za opcje "student" i nadal mam ograniczony dostęp. Widzę komunikat "w trakcie realizacji". Ile czasu trwa księgowanie i kiedy mogę sie spodziewać aktywacji konta?

anonim 2016-06-28 10:53
Odpowiedź główna

Joanna,

płatności są realizowane przez zewnętrznego operatora Paylane i całkowicie od nas niezależne. Sprawdzamy co się dzieje! Abyś nie traciła czasu już teraz odblokowałem Ci dostęp!

Pozdrawiam,
Pawel

Komentarze

0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Joanna,

płatności są realizowane przez zewnętrznego operatora Paylane i całkowicie od nas niezależne. Sprawdzamy co się dzieje! Abyś nie traciła czasu już teraz odblokowałem Ci dostęp!

Pozdrawiam,
Pawel

2016-06-28 13:45


Dodaj komentarz