Od dłuższego czasu mam problem z wysyłaniem zaproszeń do klientów. E-maile nie docierają a ja wychodzę na niepoważną osobę bo ile razy można wysyłać e-maila któy nie dociera?????
E-mail do klienta błąd
anonim
2019-02-04 09:56
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Pani Emilio, dziękujemy za wiadomość i jednocześnie zachęcamy do kontaktu w tej sprawie z naszym konsultantem - to znacznie przyspieszy ustalenie szczegółów Pani zapytania 🙂
Tutaj może Pani zamówić połączenie telefoniczne z naszym biurem obsługi klienta (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).
https://cpnow.me/d/7vZg
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Pani Emilio, dziękujemy za wiadomość i jednocześnie zachęcamy do kontaktu w tej sprawie z naszym konsultantem - to znacznie przyspieszy ustalenie szczegółów Pani zapytania 🙂
Tutaj może Pani zamówić połączenie telefoniczne z naszym biurem obsługi klienta (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).
https://cpnow.me/d/7vZg
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2019-02-05 12:51