Przechodząc do strony cennika nie wyświetla mi się ona...
Cennik błąd
anonim
2019-02-09 16:49
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Panie Arkadiuszu, czy udało się przejść do cennika? Jeśli problem występuje nadal, zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym konsultantem. To znacznie przyspieszy ustalenie szczegółów Pana zapytania 🙂
Tutaj może Pan zamówić połączenie telefoniczne z naszym biurem obsługi klienta (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).
https://cpnow.me/d/7vZg
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
ArmandJablonski
Panie Arkadiuszu, czy udało się przejść do cennika? Jeśli problem występuje nadal, zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym konsultantem. To znacznie przyspieszy ustalenie szczegółów Pana zapytania 🙂
Tutaj może Pan zamówić połączenie telefoniczne z naszym biurem obsługi klienta (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).
https://cpnow.me/d/7vZg
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2019-02-20 15:54