Witam
Mam problem z układaniem jadłospisu, ponieważ nie mogę dodać kolejnej potrawy, jak również nie mogę dokonać żadnych zmian w istniejących już moich jadłospisach. Ogólnie strasznie spowolniona jest dzisiaj praca w Waszym programie i przez to nie mogę prawidłowo pracować. Bardzo proszę o zweryfikowanie mojego problemu i szybką odpowiedź.
Działanie systemu błąd
Dzień dobry!
Dziękujemy za przesłane zgłoszenie. Do weryfikacji zgłoszenia potrzebujemy nieco więcej informacji takich jak:
1. Specyfikacja komputera.
2. Wynik testu wydajności internetu - link poniżej:
http://www.speedtest.pl/
3. Rodzaj i wersja przeglądarki internetowej.
4. W których momentach zauważyła Pani problem z działaniem systemu.
5. Czy sprawdzała Pani działanie programu na innych komputerach / innym internecie?
Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego z naszym konsultantem - to znacznie przyspieszy ustalenie szczegółów Pani zapytania 🙂
Tutaj może Pani zamówić połączenie telefoniczne z naszym biurem obsługi klienta (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).
https://cpnow.me/d/7vZg
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za przesłane zgłoszenie. Do weryfikacji zgłoszenia potrzebujemy nieco więcej informacji takich jak:
1. Specyfikacja komputera.
2. Wynik testu wydajności internetu - link poniżej:
http://www.speedtest.pl/
3. Rodzaj i wersja przeglądarki internetowej.
4. W których momentach zauważyła Pani problem z działaniem systemu.
5. Czy sprawdzała Pani działanie programu na innych komputerach / innym internecie?
Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego z naszym konsultantem - to znacznie przyspieszy ustalenie szczegółów Pani zapytania 🙂
Tutaj może Pani zamówić połączenie telefoniczne z naszym biurem obsługi klienta (dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).
https://cpnow.me/d/7vZg
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2019-02-20 15:35