Witam. Problem jest taki że jeżeli wprowadzam dietę do pacjenta to automatycznie pojawia mu się w aplikacji mobilnej. Ja zawsze rozbijam wizyty żeby wydać program żywieniowy na dwie. Zdażyło się tak że już pacjent nie przyszedł po odbiór diety bo dostał ją mobilnie a ja nie dostałem pieniędzy za wykonywaną pracę. Czy można to zablokować lub odblokować że dopiero po zapłacie w gabinecie pacjent dostanie dietę mobilnie?
Wprowadzenie diety sugestia Rozwiązane
anonim
2016-07-15 15:44
Odpowiedź główna
Dzień dobry Michał!
Jeśli jadłospis jest przypisany do pacjenta, automatycznie pokazuje się u niego w aplikacji mobilnej - NA AKTUALNY TYDZIEŃ. Dieta na kolejny tydzień pojawia się w piątek wieczorem, tak aby przez weekend Twój pacjent mógł zrobić zakupy.
Jeśli masz takie problemy jak opisujesz (współczujemy), najlepszym rozwiązaniem będzie wstrzymywanie się z przypisywaniem gotowego jadłospisu do pacjenta do momentu np. zapłaty.
W razie jakichkolwiek pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Jeśli jadłospis jest przypisany do pacjenta, automatycznie pokazuje się u niego w aplikacji mobilnej - NA AKTUALNY TYDZIEŃ. Dieta na kolejny tydzień pojawia się w piątek wieczorem, tak aby przez weekend Twój pacjent mógł zrobić zakupy.
Jeśli masz takie problemy jak opisujesz (współczujemy), najlepszym rozwiązaniem będzie wstrzymywanie się z przypisywaniem gotowego jadłospisu do pacjenta do momentu np. zapłaty.
W razie jakichkolwiek pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2016-07-15 17:14