Witam chciałam wykupić pakiet ale niestety nie moge zrobic przelewu gdyz w formie płatności nie ma mojego banku( eurobank)
brak mojego banku błąd Zaakceptowane
anonim
2016-08-07 09:39
Odpowiedź główna
Witaj Magda,
skontaktowałem się już z operatorem płatności, zobaczymy co z tym możemy zrobić. Z pewnością jakieś rozwiazanie jest. Czekam na odpowiedź.
W razie problemów, pamiętaj że zawsze możesz zrobić płatność kartą.
Pozdrawiam,
Paweł
Komentarze
pbartoszek@kcalmar.com
skontaktowałem się już z operatorem płatności, zobaczymy co z tym możemy zrobić. Z pewnością jakieś rozwiazanie jest. Czekam na odpowiedź.
W razie problemów, pamiętaj że zawsze możesz zrobić płatność kartą.
Pozdrawiam,
Paweł
2016-08-07 17:12