Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

brak mojego banku błąd Zaakceptowane

Witam chciałam wykupić pakiet ale niestety nie moge zrobic przelewu gdyz w formie płatności nie ma mojego banku( eurobank)

anonim 2016-08-07 09:39
Odpowiedź główna

Witaj Magda,

skontaktowałem się już z operatorem płatności, zobaczymy co z tym możemy zrobić. Z pewnością jakieś rozwiazanie jest. Czekam na odpowiedź.

W razie problemów, pamiętaj że zawsze możesz zrobić płatność kartą.

Pozdrawiam,
Paweł

Komentarze

0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witaj Magda,

skontaktowałem się już z operatorem płatności, zobaczymy co z tym możemy zrobić. Z pewnością jakieś rozwiazanie jest. Czekam na odpowiedź.

W razie problemów, pamiętaj że zawsze możesz zrobić płatność kartą.

Pozdrawiam,
Paweł

2016-08-07 17:12


Dodaj komentarz