Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

aplikacja nie działa błąd

Po kliknięci na jadłospisy pojawia się błąd.
Już drugi dzień.
Uniemożliwia to jakąkolwiek pracę.
proszę o niezwłoczną interwencję.

Kinga

anonim 2016-08-12 09:29
Odpowiedź główna

Witaj Kinga,

dziękujemy za zgłoszenie. Wczoraj wgrywaliśmy aktualizację, najprawdopodobniej przeglądarka zapamiętała stare przekierowanie serwera.
Należy wylogować się, wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i uruchomić ponownie.
Jeżeli korzysta Pani z Chrome to tu jest link jak to zrobić https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=pl ,
jeżeli z Firefox - https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna

Następnie należy zalogować się korzystając z tego linku:
https://app.kcalmar.com/accounts/dietitian/login/

Przepraszamy za niedogodności, system działa prawidłowo (i jest uzupełniony o nowe funkcje!) niestety ustawienia przeglądarek są od nas niezależne.

Pozdrawiam,
Paweł

Komentarze

0 głosów
upb404060
pbartoszek@kcalmar.com
Odpowiedź główna   Witaj Kinga,

dziękujemy za zgłoszenie. Wczoraj wgrywaliśmy aktualizację, najprawdopodobniej przeglądarka zapamiętała stare przekierowanie serwera.
Należy wylogować się, wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i uruchomić ponownie.
Jeżeli korzysta Pani z Chrome to tu jest link jak to zrobić https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=pl ,
jeżeli z Firefox - https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna

Następnie należy zalogować się korzystając z tego linku:
https://app.kcalmar.com/accounts/dietitian/login/

Przepraszamy za niedogodności, system działa prawidłowo (i jest uzupełniony o nowe funkcje!) niestety ustawienia przeglądarek są od nas niezależne.

Pozdrawiam,
Paweł

2016-08-12 09:45


Dodaj komentarz