Po kliknięci na jadłospisy pojawia się błąd.
Już drugi dzień.
Uniemożliwia to jakąkolwiek pracę.
proszę o niezwłoczną interwencję.
Kinga
aplikacja nie działa błąd
Witaj Kinga,
dziękujemy za zgłoszenie. Wczoraj wgrywaliśmy aktualizację, najprawdopodobniej przeglądarka zapamiętała stare przekierowanie serwera.
Należy wylogować się, wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i uruchomić ponownie.
Jeżeli korzysta Pani z Chrome to tu jest link jak to zrobić https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=pl ,
jeżeli z Firefox - https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna
Następnie należy zalogować się korzystając z tego linku:
https://app.kcalmar.com/accounts/dietitian/login/
Przepraszamy za niedogodności, system działa prawidłowo (i jest uzupełniony o nowe funkcje!) niestety ustawienia przeglądarek są od nas niezależne.
Pozdrawiam,
Paweł
Komentarze
pbartoszek@kcalmar.com
dziękujemy za zgłoszenie. Wczoraj wgrywaliśmy aktualizację, najprawdopodobniej przeglądarka zapamiętała stare przekierowanie serwera.
Należy wylogować się, wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i uruchomić ponownie.
Jeżeli korzysta Pani z Chrome to tu jest link jak to zrobić https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=pl ,
jeżeli z Firefox - https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna
Następnie należy zalogować się korzystając z tego linku:
https://app.kcalmar.com/accounts/dietitian/login/
Przepraszamy za niedogodności, system działa prawidłowo (i jest uzupełniony o nowe funkcje!) niestety ustawienia przeglądarek są od nas niezależne.
Pozdrawiam,
Paweł
2016-08-12 09:45