Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

Komunikacja z Pacjentem sugestia

Pracuję od niedawna na tym programie, ciągle się go uczę, ale jest pewna rzecz, której mi brakuje, przy tak już sporej funkcjonalności programu, a mianowicie mamy super aplikację dla pacjenta na tel., ale brak komunikacji Pacjenta z Dietetykiem- w formie wysyłania jakiś wiadomości, czatu. W programie także dietetyk nie widzi czy Pacjent jest "aktywny" - czy korzysta z aplikacji, poza tym, że wiemy czy przyjął zaproszenie. Może dobrym rozwiązaniem było by w jakiś sposób wyróżnić konto Pacjenta będącego aktywnym. Myślę też, że jadłospis dla Pacjenta powinien być widoczny dopiero w momencie, gdy specjalista to potwierdzi, np. jakimś dodatkowym przyciskiem- bo ustalając program żywienia, wprowadzając jakieś zmiany- Pacjent to widzi u siebie na aplikacji. A tak było by gotowe to klik i poszło :) A dopiero w momencie zmian jakich Pacjent by sobie użyczył to już nie widz problemu, żeby działało jak dotychczas. Liczę, że sugestie może zostaną rozpatrzone :) to na pewno znowu ułatwiło, urozmaiciło pracę i podniosło ragę oprogramowania. I tak kawał dobrej roboty! Pozdrawiam.

anonim 2016-09-21 12:47
Odpowiedź główna

Dzień dobry!

Pani Angeliko, dziękujemy za kontakt, postaram się kolejno odpowiedzieć na Pani sugestie.
Funkcja czatu z pacjentem została już zaplanowana i jest w opracowaniu, dlatego w przyszłości zostanie wprowadzona do systemu.
Dietetyk może mieć w programie pacjentów o 3 statusach: pacjent, który zaakceptował zaproszenie (i/lub założył konto w aplikacji), pacjent, który nie zaakceptował jeszcze zaproszenia oraz taki, który dostał już wcześniej zaproszenie od innego dietetyka. Co do aktywności pacjenta w aplikacji, będziemy to mieli na uwadze.
Zastanawiamy się również nad przyciskiem wyślij jadłospis, natomiast polecam korzystanie z zakładki "jadłospisy", a po utworzeniu gotowego jadłospisu, przypisanie go do konkretnego pacjenta. Wtedy mamy pełną kontrolę, kiedy uzyskuje dostęp do diety. Ewentualne korekty jadłospisu można dokonywać już na koncie pacjenta.

Mam nadzieję, że te odpowiedzi ułatwią Pani pracę w Kcalmar.pro, dziękujemy przy okazji za zgłoszone pomysły.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Pani Angeliko, dziękujemy za kontakt, postaram się kolejno odpowiedzieć na Pani sugestie.
Funkcja czatu z pacjentem została już zaplanowana i jest w opracowaniu, dlatego w przyszłości zostanie wprowadzona do systemu.
Dietetyk może mieć w programie pacjentów o 3 statusach: pacjent, który zaakceptował zaproszenie (i/lub założył konto w aplikacji), pacjent, który nie zaakceptował jeszcze zaproszenia oraz taki, który dostał już wcześniej zaproszenie od innego dietetyka. Co do aktywności pacjenta w aplikacji, będziemy to mieli na uwadze.
Zastanawiamy się również nad przyciskiem wyślij jadłospis, natomiast polecam korzystanie z zakładki "jadłospisy", a po utworzeniu gotowego jadłospisu, przypisanie go do konkretnego pacjenta. Wtedy mamy pełną kontrolę, kiedy uzyskuje dostęp do diety. Ewentualne korekty jadłospisu można dokonywać już na koncie pacjenta.

Mam nadzieję, że te odpowiedzi ułatwią Pani pracę w Kcalmar.pro, dziękujemy przy okazji za zgłoszone pomysły.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

2016-09-21 13:18


Dodaj komentarz