Witam,
Proszę o sprawdzenie mojeg konta, ponieważ nie mam możliwości dodania nowego pacjenta oraz występuje brak podlądu dziennego składników odżywczych oraz kaloryczności posiłków.
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam, Agnieszka
problemy techniczne błąd
anonim
2016-09-27 20:15
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Pani Agnieszko, czy problem nadal występuje? Sprawdziliśmy Pani konto i wszystko działa prawidłowo.
Proszę o kontakt jeśli cokolwiek będzie nie tak.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Pani Agnieszko, czy problem nadal występuje? Sprawdziliśmy Pani konto i wszystko działa prawidłowo.
Proszę o kontakt jeśli cokolwiek będzie nie tak.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2016-09-28 14:23