Kochani wczoraj opłaciłam przedłużenie i nadal mam nieaktywny pakiet... płaciłam z innego konta a na maila dostałam wiadomość że zaksięgowaliście wpłatę. Moglibyście jaknajszybciej odblokować dostęp do programu?? terminy gonią....
płatność sugestia
anonim
2016-09-28 15:55
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Już aktywowaliśmy Pani pakiet, przepraszamy za niedogodności. Niestety płatności są realizowane niezależnie od nas i czasami zdarzają się pewne opóźniania.
Pozdrawiam serdecznie,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Już aktywowaliśmy Pani pakiet, przepraszamy za niedogodności. Niestety płatności są realizowane niezależnie od nas i czasami zdarzają się pewne opóźniania.
Pozdrawiam serdecznie,
Michał Płecha
2016-09-28 16:57