Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

płatność sugestia

Kochani wczoraj opłaciłam przedłużenie i nadal mam nieaktywny pakiet... płaciłam z innego konta a na maila dostałam wiadomość że zaksięgowaliście wpłatę. Moglibyście jaknajszybciej odblokować dostęp do programu?? terminy gonią....

anonim 2016-09-28 15:55
Odpowiedź główna

Dzień dobry!

Już aktywowaliśmy Pani pakiet, przepraszamy za niedogodności. Niestety płatności są realizowane niezależnie od nas i czasami zdarzają się pewne opóźniania.

Pozdrawiam serdecznie,
Michał Płecha

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!

Już aktywowaliśmy Pani pakiet, przepraszamy za niedogodności. Niestety płatności są realizowane niezależnie od nas i czasami zdarzają się pewne opóźniania.

Pozdrawiam serdecznie,
Michał Płecha

2016-09-28 16:57


Dodaj komentarz