Opcja dodana w 2017 roku. Mamy końcówkę 2019r i opcja nadal nie działa. Nie da się nic z tym zrobić?
dodawanie produktów błąd
Dzień dobry,
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Informuję Panią, że funkcja dodawania produktów do bazy programu Kcalmar.pro działa prawidłowo.
Można tego dokonać przechodząc do zakładki "Produkty", która znajduje się po lewej stronie Panelu Dietetyka.
Tam wystarczy kliknąć różowy, okrągły plusik, który aktywuje panel dodawania produktu. Aby zapisać nowy produkt do prywatnej bazy, wystarczy uzupełnić 3 podstawowe rubryki dotyczące wartości odżywczych danego produktu, kategorii, do których należy oraz miary domowej.
Dolna rubryka, w której znajdują się informacje na temat szczegółówych ilości mikroelementów w danym produkcie nie musi być wypełniona, aby zapisać nowy produkt.
Proszę spróbować przejść cały proces zgodnie ze wskazówkami, które Pani opisałem. :)
W razie problemów zachęcam do kontaktu poprzez kontakt@kcalmar.com.
Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!
Armand Jabłoński
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Informuję Panią, że funkcja dodawania produktów do bazy programu Kcalmar.pro działa prawidłowo.
Można tego dokonać przechodząc do zakładki "Produkty", która znajduje się po lewej stronie Panelu Dietetyka.
Tam wystarczy kliknąć różowy, okrągły plusik, który aktywuje panel dodawania produktu. Aby zapisać nowy produkt do prywatnej bazy, wystarczy uzupełnić 3 podstawowe rubryki dotyczące wartości odżywczych danego produktu, kategorii, do których należy oraz miary domowej.
Dolna rubryka, w której znajdują się informacje na temat szczegółówych ilości mikroelementów w danym produkcie nie musi być wypełniona, aby zapisać nowy produkt.
Proszę spróbować przejść cały proces zgodnie ze wskazówkami, które Pani opisałem. :)
W razie problemów zachęcam do kontaktu poprzez kontakt@kcalmar.com.
Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!
Armand Jabłoński
2020-01-13 11:14