Witam, w ostatnim czasie (około 2 tygodnie) program działa bardzo wolno, przez co układanie jadłospisu jest bardzo utrudnione. Proszę o rozwiązanie problemu.
Wolne działanie programu błąd Sprawdzane
Dzień dobry Pani Marleno,
Dziękuję za przesłaną wiadomość.
W ciągu ostatnich 2 tygodni przeprowadziliśmy dokładnie jedną przerwę serwisową naszego programu, podczas której dodaliśmy przedłużony czas automatycznego wylogowywania, o który prosili nasi użytkownicy :) Została ona przeprowadzona w ciągu mniej niż minuty, dzięki czemu osoby pracujące 06.02 około północy (kiedy to wprowadzaliśmy zmiany) nie zauważyły żadnej przeszkody. :)
Czy opisany przez Panią problem nadal jest widoczny? Czy objawia się on w określonej zakładce programu? Będę bardzo wdzięczny za przesłanie szczegółowych informacji na adres mailowy kontakt@kcalmar.com.
Postaramy się sprawdzić co mogło być przyczyną. :)
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękuję za przesłaną wiadomość.
W ciągu ostatnich 2 tygodni przeprowadziliśmy dokładnie jedną przerwę serwisową naszego programu, podczas której dodaliśmy przedłużony czas automatycznego wylogowywania, o który prosili nasi użytkownicy :) Została ona przeprowadzona w ciągu mniej niż minuty, dzięki czemu osoby pracujące 06.02 około północy (kiedy to wprowadzaliśmy zmiany) nie zauważyły żadnej przeszkody. :)
Czy opisany przez Panią problem nadal jest widoczny? Czy objawia się on w określonej zakładce programu? Będę bardzo wdzięczny za przesłanie szczegółowych informacji na adres mailowy kontakt@kcalmar.com.
Postaramy się sprawdzić co mogło być przyczyną. :)
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
2020-02-11 09:03