Dobry wieczór,
zauważyłam już kilka dni temu, że nie mam możliwości skopiowania żadnego z jadłospisów. Problem nadal nie uległ naprawieniu.
W załączeniu przesyłam screen panelu, gdzie - jeśli dobrze rozumiem - z prawej górnej strony powinna znajdować się ikona "kopiuj" (pomiędzy dwiema pozostałymi).
Bardzo proszę o rozwiązanie problemu lub informację, w jaki inny sposób mogę zeskalować jadłospis.
Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Janda
Skalowanie jadłospisów błąd Rozwiązane
anonim
2020-01-30 22:56
Odpowiedź główna
Dzień dobry Pani Aleksandro,
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Sprawdziliśmy dokładnie Pani konto w programie Kcalmar.pro i Pani problem najprawdopodobniej jest już rozwiązany.
Może Pani się wylogować i zalogować ponownie.
Czy mogłaby Pani sprawdzić w celu potwierdzenia?
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu!
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Sprawdziliśmy dokładnie Pani konto w programie Kcalmar.pro i Pani problem najprawdopodobniej jest już rozwiązany.
Może Pani się wylogować i zalogować ponownie.
Czy mogłaby Pani sprawdzić w celu potwierdzenia?
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu!
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
2020-02-05 11:41