To są jakieś kpiny z klientów. Proszę o informację, kiedy program zacznie normalnie działać?!
nie można pracować z programem sugestia
anonim
2017-05-07 07:51
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Pani Magdaleno, dziękujemy za kontakt i zgłoszenie. Pracujemy nad optymalizacją systemu i w piątek przeprowadziliśmy aktualizację, która znacznie przyspiesza ładowanie potraw i ogólną pracę programu. Po aktualizacji system jest restartowany, więc pierwsze zmiany mogą być wolniejsze, po kilku operacjach znaczenie przyspieszy. Przepraszamy za niedogodności :)
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Pani Magdaleno, dziękujemy za kontakt i zgłoszenie. Pracujemy nad optymalizacją systemu i w piątek przeprowadziliśmy aktualizację, która znacznie przyspiesza ładowanie potraw i ogólną pracę programu. Po aktualizacji system jest restartowany, więc pierwsze zmiany mogą być wolniejsze, po kilku operacjach znaczenie przyspieszy. Przepraszamy za niedogodności :)
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2017-05-08 11:58