Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

1 głos

Poprzednie tygodnie - czy mogą być widoczne w aplikacji? sugestia

Dzień dobry,
mam ogromną prośbę o to, aby w aplikacji pacjent mógł zobaczyć nie tylko aktualny tydzień diety, ale także poprzedni lub przyszyły. Pacjenci często zaczynają stosowanie jadłospisu kilka dni później niż obiecują na wizycie, a potem dzwonią do mnie, abym im zmieniła dni na aplikacji, bo już nie widzą poprzedniego tygodnia, a jeszcze go nie skończyli przez opóźnienie. Praktycznie co druga osoba prosi mnie o to i jest to dość czasochłonne. Gdyby pacjent widział także poprzednie tygodnie diety (lub chociaż poprzedni tydzień), to zaoszczędziłoby mi wiele czasu i byłabym Wam bardzo wdzięczna. ;) Aplikacja to super sprawa i wszystkich zachęcam do korzystania z niej, ale to, że widnieje w niej tylko aktualny tydzień jest mało praktyczne i bardzo uciążliwe dla mnie.

Pozdrawiam serdecznie

anonim 2017-05-10 16:26
Odpowiedź główna

Dzień dobry!
Pani Joanno, dziękujemy za kontakt i przesłaną sugestię. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie konsultując to z wieloma dietetykami, gdyż celem jest niejako wymuszenie na pacjentach kolejnych wizyt w gabinecie. Pacjent może również pobrać i wydrukować swój jadłospis bezpośrednio z aplikacji internetowej po zalogowaniu na stronie kcalmar.com. Dziękujemy jednak za sugestię i nie wykluczamy, że ten zakres zostanie zmieniony.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

Kto głosował: + 1 anonim

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry!
Pani Joanno, dziękujemy za kontakt i przesłaną sugestię. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie konsultując to z wieloma dietetykami, gdyż celem jest niejako wymuszenie na pacjentach kolejnych wizyt w gabinecie. Pacjent może również pobrać i wydrukować swój jadłospis bezpośrednio z aplikacji internetowej po zalogowaniu na stronie kcalmar.com. Dziękujemy jednak za sugestię i nie wykluczamy, że ten zakres zostanie zmieniony.

Pozdrawiam,
Michał Płecha

2017-05-15 16:50


0 głosów
Avatar sugester medium
Ksenia Nowak
Witam, uważam że powinna zostać wprowadzona możliwość podglądu poprzednich czy przyszłych planów. Pacjent płaci także za dostęp do panelu oraz aplikacji. Tak więc po upłynięciu czasu, uważa zarówno panel jak i aplikację za bezużyteczne. Mimo iż pracuję na Państwa programie zaledwie 3 miesiące, to ten jeden czynnik stanowi duży problem i jest źródłem uwag każdego pacjenta korzystającego z tego rozwiązania. Dlatego, że sprzedaż planów w dużej mierze zależy od charakterystyki Naszej pracy. Ja daję pacjentowi możliwość powtórzenia planu 2-krotnie jeżeli finansowo nie jest w stanie cały czas kupować nowych planów. Tak więc aplikacja która jest uważana za świetne rozwiązanie, jest w praktyce całkowicie niepraktyczna i pacjenci są niezadowoleni przez brak możliwości podglądu np. 2 tygodni jakie zakupili. A jeżeli pacjent i tak ma możliwość pobrania i wydrukowania planu, to sam dostęp do aplikacji nie zmusi go do zakupu dalszej diety. Tak więc argument iż w ten sposób sprzedamy kolejną usługę, niestety traci na wartości.

2018-11-02 17:44


Dodaj komentarz