Dzień dobry,
Proszę o kontakt w sprawie błędu jaki pojawił się u mnie wczoraj podczas pobierania jadłospisu -
tzn. jadłospisy pobierają się z błędem i nie ma możliwości ich odczytu. Dodatkowo nadal nie otrzymałam od Państwa informacji na temat tego w jaki sposób importować analizę z pliku eksportowanego przez GMON ( analizator Tanita) !
Pozdrawiam
Błąd w plik z jadłospisem błąd
anonim
2017-06-07 09:32
Odpowiedź główna
Dzień dobry!
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Te przejściowe problemy wynikały z aktualizacji systemu i wprowadzenia nowych, dodatkowych funkcji. Przepraszamy za zamieszanie.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękujemy za kontakt i przesłane pytanie. Te przejściowe problemy wynikały z aktualizacji systemu i wprowadzenia nowych, dodatkowych funkcji. Przepraszamy za zamieszanie.
Pozdrawiam,
Michał Płecha
2017-06-20 14:00