Dieta dla mojego pacjenta która tworzyłam wczoraj zniknęła z profilu
Brak diety błąd Sprawdzane
anonim
2021-03-09 09:12
Odpowiedź główna
Dzień dobry Pani Mileno,
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Proszę jednak o przesłanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani zgłoszenia na kontakt@kcalmar.com.
Przede wszystkim, czy dieta "zniknęła" u Pani, czy u Pacjenta?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro
Komentarze
ArmandJablonski
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Proszę jednak o przesłanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani zgłoszenia na kontakt@kcalmar.com.
Przede wszystkim, czy dieta "zniknęła" u Pani, czy u Pacjenta?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro
2021-04-14 13:24