Podziel się opinią i razem stwórzmy nową jakość w dietetyce!

0 głosów

Brak diety błąd Sprawdzane

Dieta dla mojego pacjenta która tworzyłam wczoraj zniknęła z profilu

anonim 2021-03-09 09:12
Odpowiedź główna

Dzień dobry Pani Mileno,

Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Proszę jednak o przesłanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani zgłoszenia na kontakt@kcalmar.com.
Przede wszystkim, czy dieta "zniknęła" u Pani, czy u Pacjenta?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro

Komentarze

0 głosów
ArmandJablonski
ArmandJablonski
Odpowiedź główna   Dzień dobry Pani Mileno,

Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Proszę jednak o przesłanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani zgłoszenia na kontakt@kcalmar.com.
Przede wszystkim, czy dieta "zniknęła" u Pani, czy u Pacjenta?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro

2021-04-14 13:24


Dodaj komentarz