Dziękuję za przesłaną jakże ciekawą sugestię!
Postaramy się przemyśleć opcję formatowania w polu przepisu - sądzimy, że to będzie świetna możliwość podkreślenia najważniejszych informacji!
W razie, gdyby wpadła Pani na inne ciekawe pomysły - prosimy o wiadomość na kontakt@kcalmar.com
Usprawnijcie proces wylogowywania, bo pisanie długich komentarzy nie znaczy, ze jestem nieaktywny przez 20 min, a co chwile nie będe klikać zapisz, bo to jest normalne, ze nie powinno wylogowac..... albo zróbcie automatyczne zapisywanie np co kilka min...
Witam, w ostatnim czasie (około 2 tygodnie) program działa bardzo wolno, przez co układanie jadłospisu jest bardzo utrudnione. Proszę o rozwiązanie problemu.
Dziękuję za przesłaną wiadomość.
W ciągu ostatnich 2 tygodni przeprowadziliśmy dokładnie jedną przerwę serwisową naszego programu, podczas której dodaliśmy przedłużony czas automatycznego wylogowywania, o który prosili nasi użytkownicy :) Została ona przeprowadzona w ciągu mniej niż minuty, dzięki czemu osoby pracujące 06.02 około północy (kiedy to wprowadzaliśmy zmiany) nie zauważyły żadnej przeszkody. :)
Czy opisany przez Panią problem nadal jest widoczny? Czy objawia się on w określonej zakładce programu? Będę bardzo wdzięczny za przesłanie szczegółowych informacji na adres mailowy kontakt@kcalmar.com.
Postaramy się sprawdzić co mogło być przyczyną. :)
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Proszę jednak o przesłanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani zgłoszenia na kontakt@kcalmar.com.
Przede wszystkim, czy dieta "zniknęła" u Pani, czy u Pacjenta?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Dziękuję za przesłane pytanie.
Aby pomóc, będę potrzebował nieco więcej informacji nt. Pani problemu.
Proszę o wiadomość na kontakt@kcalmar.com.
W jej treści proszę opisać, w którym dokładnie miejscu się to dzieje.
Będę czeka na informacje.
Dziękuję za przesłaną sugestię!
Porozmawiam o Pani propozycji z Działem IT i postaramy się wprowadzić taką opcję w kolejnej aktualizacji aplikacji mobilnej.
W razie dodatkowych sugestii zapraszam do kontaktu poprzez naszą skrzynkę mailową - kontakt@kcalmar.com :)
Dziękuję za przesłane pytanie.
Aktualnie funkcja importowania danych do naszego programu odbywa się tylko dzięki współpracy z analizatorami składu ciała, których wyniki wprowadzić można do zakładki pacjenta.
Jeżeli chodzi o przenoszenie danych pacjentów poprzez program Excel to nie posiadamy takiej funkcji.
Przemyślimy jednak jej wprowadzenie podczas planowanej przebudowy zakładki pacjenta w Kcalmar.pro! :)
IG i ŁG sugestia Sprawdzane
Przydałaby się informacja o indeksie i ładunku glikemicznym posiłków.
Dzień dobry Pani Anno,
Dziękuję za przesłaną sugestię.
Planujemy już powoli wprowadzenie funkcji IG i ŁG do naszej bazy produktów oraz potraw.
Zdajemy sobie sprawę z użyteczności tych funkcji, dlatego też zależy nam, aby się ona pojawiła.
Jeżeli chce Pani być na bieżąco z planowanymi przez nas działaniami — zapraszam do śledzenia naszych Social Media:
- Facebook: https://www.facebook.com/kcalmar.pro/
- Instagram: https://www.instagram.com/kcalmar_/
- YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCwlUZsV_0YyI_tpCp6BR1EQ/
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
Pogrubiabie tekstu itp sugestia Sprawdzane
fajnie by było jakby można było w przepisach pogrubiać, zmieniać kolor itp tekstu, by wyróżnić pewne rzeczy
Dzień dobry Pani Paulino,
Dziękuję za przesłaną jakże ciekawą sugestię!
Postaramy się przemyśleć opcję formatowania w polu przepisu - sądzimy, że to będzie świetna możliwość podkreślenia najważniejszych informacji!
W razie, gdyby wpadła Pani na inne ciekawe pomysły - prosimy o wiadomość na kontakt@kcalmar.com
Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro
Pisanie komentarza a wylogowywanie.. błąd Sprawdzane
Usprawnijcie proces wylogowywania, bo pisanie długich komentarzy nie znaczy, ze jestem nieaktywny przez 20 min, a co chwile nie będe klikać zapisz, bo to jest normalne, ze nie powinno wylogowac..... albo zróbcie automatyczne zapisywanie np co kilka min...
Dzień dobry,
Dziękuję za Pana zgłoszenie!
Informuję, że zostało ono przekierowane do działu IT w celu oceny możliwych jego rozwiązań.
Polecamy być na bieżąco, dzięki obserwowaniu naszego profilu na Facebooku.
https://www.facebook.com/kcalmar.pro/
W razie problemów zachęcam do kontaktu poprzez kontakt@kcalmar.com
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
Wolne działanie programu błąd Sprawdzane
Witam, w ostatnim czasie (około 2 tygodnie) program działa bardzo wolno, przez co układanie jadłospisu jest bardzo utrudnione. Proszę o rozwiązanie problemu.
Dzień dobry Pani Marleno,
Dziękuję za przesłaną wiadomość.
W ciągu ostatnich 2 tygodni przeprowadziliśmy dokładnie jedną przerwę serwisową naszego programu, podczas której dodaliśmy przedłużony czas automatycznego wylogowywania, o który prosili nasi użytkownicy :) Została ona przeprowadzona w ciągu mniej niż minuty, dzięki czemu osoby pracujące 06.02 około północy (kiedy to wprowadzaliśmy zmiany) nie zauważyły żadnej przeszkody. :)
Czy opisany przez Panią problem nadal jest widoczny? Czy objawia się on w określonej zakładce programu? Będę bardzo wdzięczny za przesłanie szczegółowych informacji na adres mailowy kontakt@kcalmar.com.
Postaramy się sprawdzić co mogło być przyczyną. :)
Pozdrawiam,
Armand Jabłoński
Brak diety błąd Sprawdzane
Dieta dla mojego pacjenta która tworzyłam wczoraj zniknęła z profilu
Dzień dobry Pani Mileno,
Dziękuję za przesłane zgłoszenie.
Proszę jednak o przesłanie większej ilości szczegółów dotyczących Pani zgłoszenia na kontakt@kcalmar.com.
Przede wszystkim, czy dieta "zniknęła" u Pani, czy u Pacjenta?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro
Kaloryczność diety w "założenia diety" pytanie Sprawdzane
Dlaczego jak wpisuję swoją wartość, np. 1850 kcal, to program mi zmienia na 1900?
Dzień dobry Pani,
Dziękuję za przesłane pytanie.
Aby pomóc, będę potrzebował nieco więcej informacji nt. Pani problemu.
Proszę o wiadomość na kontakt@kcalmar.com.
W jej treści proszę opisać, w którym dokładnie miejscu się to dzieje.
Będę czeka na informacje.
Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro
Lista zakupów w aplikacji sugestia Sprawdzane
Witam, czy jest możliwość aby wprowadzić opcję zaznacz wszystko i odznacz wszystko w liście zakupów w aplikacji?
Dzień dobry Pani Jolu,
Dziękuję za przesłaną sugestię!
Porozmawiam o Pani propozycji z Działem IT i postaramy się wprowadzić taką opcję w kolejnej aktualizacji aplikacji mobilnej.
W razie dodatkowych sugestii zapraszam do kontaktu poprzez naszą skrzynkę mailową - kontakt@kcalmar.com :)
Pozdrawiam,
Armand z Kcalmar.pro
import danych do exela pytanie Sprawdzane
witam, czy można zawarte dane pacjenta importować do exela?
Dzień dobry!
Dziękuję za przesłane pytanie.
Aktualnie funkcja importowania danych do naszego programu odbywa się tylko dzięki współpracy z analizatorami składu ciała, których wyniki wprowadzić można do zakładki pacjenta.
Jeżeli chodzi o przenoszenie danych pacjentów poprzez program Excel to nie posiadamy takiej funkcji.
Przemyślimy jednak jej wprowadzenie podczas planowanej przebudowy zakładki pacjenta w Kcalmar.pro! :)
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pytanie!
Armand Jabłoński